نکس ماشین

شرکت نکس ماشین

09190749070 --02136138417

آدرس

تهران-قرچک-پوئینک جنوبی

دستگاه لمینت پارچه اسپان باند

مطالب برتر

4.5/5

خط تولید پارچه یکبار مصرف ( دستگاه تولید پارچه بی بافت ) :

توجه داشته باشید شرکت نکس ماشین فقط تولید کننده ی دستگاه تولید پارچه اسپان باند میباشد و ما خدمات و فروش پارچه نداریم.

 

Span band Mask Cloth ، پارچه ماسک ضد ویروس ، پارچه فیلتر شده برای ماسک صورت :

یکی از کاربرد های پارچه اسپان باند در تولید ماسک های پزشکی استفاده میشود.

باند رول پارچه

 

فرآیند ساخت پارچه های باند چرخشی ، تولید پارچه را با تولید رشته ها ترکیب می کند. راندمان بالا فرآیند و خواص عالی این پارچه ها باعث شده است تا در مناطق مختلف کاربردی مانند مهندسی عمران ، پزشکی و بهداشت ، صنعت خودرو ، صنعت کفش و بسته بندی ، آنها را قابل قبول کند.

کنترل ساختار و خواص پارچه کار دشواری است زیرا علاوه بر ساختار و خواص رشته ها ، چندین پارامتر فرآیند نیز در خواص پارچه موثر است.

چندین مطالعه پراکنده ، تأثیر پارامترهای فرایند را بر خواص نخ و پارچه توضیح می دهند ، اما اطلاعات زیادی در مورد خواص پارچه وجود ندارد. در این مقاله مروری جامع از تکنیک پیوند چرخش ، خصوصیات پارچه و پارامترهای فرآیند ارائه شده است.

ویژگی های پارچه اسپان باند

پارچه های نبافته باند پیوندی از رشته های پیوسته تشکیل شده توسط یک فرآیند چرخش فیبر ، تشکیل وب و فرآیند اتصال تشکیل شده است. با حذف مراحل میانی ، کوتاهترین مسیر نساجی از پلیمر به پارچه در یک مرحله است و فرصتهایی برای افزایش تولید و کاهش هزینه فراهم می کند.

در گذشته اخیر پیوندهای بدون نخ به دلیل داشتن خواص عالی و کارایی بالای فرایند ، به سرعت توسعه یافته اند. در حال حاضر بیشترین سهم را در بین تکنیک های مختلف تولید پارچه های نبافته به خود اختصاص داده و در زمینه های مختلفی از جمله پوشک و محصولات بی اختیاری ، اتومبیل ، ژئوتکستایل ، مهندسی عمران ، پزشکی و بسته بندی کاربرد دارد.

فرآیند تولید پارچه اسپان باند

فرایند تولید شامل چهار عملیات همزمان و یکپارچه است. نخ ریسی ، ترسیم ، دراز کشیدن و پیوند زدن. سه عمل اول به طور مستقیم از نخ ریسی فیبرهای دست ساز معمولی انجام می شود.

اجزای و قسمت های خط تولید اسپان باند

اجزای اصلی خط اتصال چرخش اکسترودر ، فیلتر ، پمپ اندازه گیری ، بلوک نخ ریسی ، فرونشاندن ، ترسیم ، تشکیل وب ، اتصال و سیم پیچ شکل 2 است .

 اکسترودر از بشکه ، پیچ و کانال تشکیل شده است همانطور که در شکل 3 نشان داده شده است. پیچ به شما کمک می کند تا ذوب مذاب به طور همگن درون پمپ دنده از طریق فیلترها هدایت شود. 

انواع پیچ های مختلفی در دسترس هستند اما معمولاً از پیچ های تک استفاده می شود. اکسترودر پیچ دوقلو قابلیت اختلاط عالی برای افزودنی های پلیمری را نشان می دهد و انعطاف پذیری گیاه را ارائه می دهد. مقدار پلیمر موجود در بشکه بسیار اندک است و از این رو تغییر خط از یک پلیمر به دیگری آسان است.

این خط از دو فیلتر تشکیل شده است ، یکی قبل از پمپ اندازه گیری و دیگری در بلوک چرخش. به منظور افزایش عمر فیلتر اسپین پک ، ظرافت فیلترهای پمپ اندازه گیری در محدوده فیلتر اسپین پک یا حتی پایین تر است.

برای دیدن 

ماشین آلات نساجی 

دستگاه لمینت حرارتی ، دستگاه امباس پارچه ، دستگاه کوتینگ 

ماشین آلات سی ان سی

ماشین آلات صنعتی

کلیک کنید

پارچه اسپان باند 

 

انتخاب فیلتر باید به گونه ای باشد که آسیبی به ذوب نداشته باشد یا جریان مذاب را قطع کند. سپس ذوب پلیمر توسط پمپ اندازه گیری وارد بلوک چرخش می شود. 

برای رشته های دو قطبی ، از دو پمپ اندازه گیری مستقل استفاده می شود. بلوک ریسندگی شامل بدنه چرخش ، اسپین پک و اسپینتر است.

 اسپینرت یک قطعه فلزی است که هزاران سوراخ حفر شده روی آن قرار دارد. چندین اسپینر در کنار هم قرار می گیرند تا صفحات گسترده تر را تولید کنند. 

طراحی spinneret بر کیفیت وب تأثیر می گذارد. طول دیافراگم به فشار اعمال شده توسط پمپ اندازه گیری بستگی دارد اما اولفین ها به طور معمول به یک اسپینرت با طول بیشتر به قطر مویرگی نیاز دارند.

رشته های ساطع شده در معرض هوای خنک قرار داده می شوند. از سیستم های عبور جریان برای تأمین هوای مطبوع رشته ها استفاده می شود.

 جعبه هوای ساده خاموش ، جعبه هوای چندقلو و تهویه هوا برای محوطه های تهویه مطبوع به عنوان سیستم فرونشست استفاده می شود.

پارچه اسپان باند برای ماسک

پارچه های نبافته ساخته شده توسط فرایند پیوند spun در کاربردهای مختلفی از جمله پوشک یکبار مصرف ، بهداشت و منسوجات بهداشتی ، تصفیه ، صنعت خودرو ، مهندسی عمران ، بسته بندی ، روکش پشتی فرش مورد استفاده قرار می گیرد.

مصرف پارچه های باند اسپون در محصولات با دوام و یکبار مصرف به طور مداوم رو به رشد است.

برای مشاوره و خرید دستگاه با شماره زیر تماس بگیرید:
مهندس سلحشوری

4.8/5
نکس ماشین
اسکرول به بالا