نکس ماشین

شرکت نکس ماشین

09190749070 --02136138417

آدرس

تهران-قرچک-پوئینک جنوبی

تعمیر ماشین آلات صنعتی

تعمیر ماشین آلات صنعتی

شرکت ماشین سازی نکس ماشین به همراه کادر مجرب و مهندسین متخصص شما را در امر نگهداری و تعمیر ماشین آلات صنعتی و دستگاه های صنعتی یاری میدهد.

 

کلمه ی MAINTENANCE كه ما آن را نگهداري – تعميرات میخوانیم معنای آن  در صنايع شامل كليه عمليات هايي مي شود كه براي صحیح و مرتب نگه داشتن وسايل كاری از جمله ماشين و غير ماشين انجام داده میشود. در صنعت عمليات هایی مانند  چک کردن  دوره ای وسایل، روغنكاری , رفع ایرادها و نقص های  كوچكي كه معمولا حین  كار پيدا مي شود بطور مرتب  و قبل از بوجود آمدن مشکلات  بزرگ، يا تعمير و لكه گيري ساختمان و تجديد رنگ در فواصل معين و تمامی کار هایی كه موجب برقراری وضع صحيح كار مي شود. بنام MAINTENANCE شناخته شده است.

 

در صنعت با اجرای اصول  MAINTENANCE مي توان وضعیتی را ساخت  كه موجب میشود اولاً ماشين آلات تولید و وسايل بدون خرابی و از کارافتادگی  مرتب كار کنند و ثانياً مصرف انرژی در دستگاه ها و  ماشين آلات در پايين ترين حد خود باقي بماند. علاوه بر موضوعات مطرح شده  از تعمیرات اساسی و هزینه زیاد جلوگیری شود.

 

موفقیت و پیشرفت هر دستگاه و تشكيلات ويژه کارخانه های  صنعتي، وابسته به داشتن سيستم موثر برنامه ريزي ، كنترل و اجراي منظم به همراه دقت بالای  در كليه مراحل مي باشد.

 

بعضی از قطعات در ماشین آلات مصرفی بود مانند : محورها, بلبرينگها, چرخ دنده ها, تسمه ها و غیره بعد از مدتی  که ماشين فرسوده می شود تعويض يا تعمير آنها الزامی میشود. روغنها و گریسها در اثر كار كثيف شده و خاصيت اصلي خود را از دست مي دهند که در این صورت  احتياج به عوض شدن دارند. الكتروموتورها احتياج به نگهداری و سرویس  مرتب دارند.

 

انجام عمليات تعمیر ماشین آلات صنعتی  پس از خرابي اساسی , روش منطقی نبوده و سبب توقف  عمليات توليدي میشود. زيان های ناشي از توقف عمليات توليدی به مراتب بيشتر از تعمير ماشين آلات تولید و دستگاه های صنعتی است.

 

با داشتن سیستمی که بتواند مانع خرابی اساسی ماشين آلات گردد ميتوان از يك طرف راندمان توليدی دستگاه را بالا برده و از طرف ديگر زيان هاي ناشي از وقفه كار را به حداقل ممکن کاهش داد. داشتن دانش درباره ی وضعيت اوليه ماشين آلات، نحوه انجام عمليات تعميراتي و بررسي كاملي در مورد نظرات كارخانه سازنده ماشين آلات تولیدی می تواند به عنوان اساس طراحی سيستم تعميرات قرار گيرد و به طراحی یک سیستم تعالی سرعت ببخشد.

تعمیر و نگهداری ماشین آلات صنعتی و دستگاه های صنعتی

هدف اصلی از ايجاد يك سيستم صحيح نگهداری و تعمیر ماشین آلات صنعتی و دستگاه های صنعتی چیست؟

 

جلوگيري از توسعه نقص ها و ایرادات

 

تصحیح نمودن نقص ها  و ایرادات جزئي قبل از احتياج به تعمیرات اساسی

 

جلوگیری از توقف خط تولید با انجام عملیات هایی مانند تعويض قطعات فرسوده قبل از شكستگي و از کارافتادگی دستگاه ها

 

كاهش میزان  تعطیلی خط تولید و جلوگيري از زيان هاي به وجود آمده  از توقف در كار

 

صرفه جويي در نيروي انساني بعلت کاهش عمليات تعميراتي

 

بهبود کارایی از كاركنان قسمت نصب و تعميرات

 

كاهش تعميرات كلي و تكرار

 

کاهش در مصرف لوازم يدكي و کاهش هزينه مربوطه

 

افزايش مرغوبيت محصولات و کاهش نا مرغوبی

 

افزایش طول عمر ماشين آلات و صرفه جويي در خريد ماشين آلات صنعتی جدید.

 

شناخت  نوع عملكرد ماشين آلات و تعيين هزينه های تعميراتی مربوطه جهت تصميم  گيری در مورد تهيه و انتخاب ماشين آلات جديد.

 

افزايش بازه توليدی ماشين آلات و كاهش هزينه هاي توليد.

 

سیستم های تعمیر ماشین آلات تولید و دستگاه های صنعتی

 

نقش قسمت تعميرات تنها تعمير دستگاه ها در صورت بروز مشکل و ایراد نمی باشد بلكه بايد مرتباً در مدت زمان های مشخص دستگاه ها را بازديد كند, سرویس نمایند،صورت لوازم يدكي و احتياجات را تهیه نموده و برنامه هاي تعميرات اساسی و تعميرات غيراساسي را مشخص نمایند. تمام اين عمليات را به نحوي انجام دهد كه مزاحمتي براي جريان توليد پيش نياورد و یا به حداقل برساند.

 

تعداد كاركنان و ظرفیت قسمت تعميرات بايد به میزانی باشد كه این قسمت بتواند وظايف خود را حتي در شرايط اضطراری و بروز مشکلات جدی كار نيز تحميل كند.تنظيمات  معمول دستگاه انجام شود ، تعميرات اساسي و غير اساسي دستگاه ها انجام شود و اگر تغيير در محل و جابجا كردن ماشين آلات نيز پيش بيايد این عمر نیز انجام شود.

 

حالت ايده آل بگونه ای است که خرابي بوجود نیاید و خواباندن دستگاه ها بجز مواردی که در برنامه  كلي پيش بيني شده لازم نشود،بی تردید رسيدن به اين حالت ايده آل کاری دشوار و در بعضی مواقع غیر ممکن است. براي رسيدن به این حالت ایده آل برای تعمیر ماشین آلات تولید و دستگاه های صنعتی روش های زیر وجود دارد.

 

  • روش جانشینی سرمایه

در اين حالت يك ماشين يا دستگاه جایگزین  براي هر دستگاه در كارخانه موجود است كه در زمان خراب  شدن دستگاه اولي, دستگاه جایگزین جانشين دستگاه خراب شده میشود.

 

  • تعمیرماشین آلات صنعتی

در اين روش از ماشین آلات خط تولید  بدون رسيدگي و سرویس   آنقدر كار مي كشند تا باعث از کارافتادگی و خرابی دستگاه ها میشود و وقتي كه از كار افتاد تعمير آن را شروع مي نمايند در این روش برای جلوگیری از خرابی اساسی دستگاه هیچ اقدامی نمی شود.

 

  • تعمیر پیشگیری کننده از دستگاه های صنعتی و ماشین آلات تولید

اين روش  بهترين و مناسب ترین نوع تعمیرات است و اين روش توصیه ما به شما میباشد. در اين روش با توجه پيش بيني هايي كه میشود از بوجود آمدن مشکلات اساسی از قبل جلوگيري ميشود.نه بعد از آنكه به هنگام خوابيدن دستگاه عمليات تعمير را اقدام کنید. در اين روش باید اول اقدام به استخراج دستورالعمل هاي تعميراتي درمدت زمان های مشخص تعيين شده توسط كارخانه سازنده نمود  سپس طبق آن عمل كرد.

 

  • تعمیرات برنامه ای

بطور كلي و به عنوان يك اصل اثبات شده و مهم بايد گفته شود. براي اينكه از يك دستگاه توليدي بتوان كار بدون دردسر انتظار داشت در فاصله زمانی های مشخصی از آن بازديد و تعمير اساسي يا تعويض قطعات انجام شود. روي تجارب كار مي توان فاصله زمانی های چنين بازديدها و تعميرات را براي كار كردن بدون دردسر دستگاه های صنعتی مشخص کرد.

 

  • روش تعمیرات تولیدی

برنامه تعميرات پيشگيرانه مستلزم بازديدهاي دائمی و نگهداری منظم است كه این امر بصورت غیر مستقیم هزينه های نسبتاً سنگين براي تعميرات كارخانه بجای میگذارد در اينجا روش ديگري بنام تعميرات توليدی وجود دارد كه در اين روش  تنها برای قسمت های  از ماشين آلات و وسایل كارخانه كه كار صحیح و منظم  آنها جنبه حياتی براي توليد دارد تعميرات پيشگيری انجام میشود و در مورد ساير قسمت های دستگاه ها تعميرات برنامه ای انجام می گردد.

 

 تعمیر ماشین آلات صنعتی سنگین

خیلی از افراد با داشتن سرمایه ای که حاصل دست رنج آنهاست در جستجوی راه اندازی شعلی پرسود هستند که علاوه بر خودشان، چند نفر دیگر هم صاحب کسب و کار و درآمد شوند. عمده کار شرکتارائه مشاوره رایگان و آگاهی لازم در حوزه کارتن سازی و راه اندازی خط تولید کارتن سازی می باشد. راه اندازی کارگاه کارتن سازی علاوه بر درآمد و سود نسبتا خوبی که دارد، باعث می شود چند نیروی کار هم در کارگاه مشغول به کار شوند و کسب درآمد کنند!  

وقتی صحبت از تعمیر و نگهداری برق و مکانیکی و تعمیر ماشین آلات سنگین است ، بسیاری از شرکت ها نمی توانند با پیچیدگی لجستیکی یک سرویس تعمیر ماشین آلات صنعتی در برابر موفقیت مقاومت کنند .

انجام موفقیت آمیز در بسیج دستگاه سنگین وظیفه ، از جمله دیگر وظایف مهم مانند دست زدن و بلند کردن ، بستگی به ارزیابی تک تک جنبه های بار و حجم آن دارد. در nex machine ما ارزش دارایی شرکت شما را می فهمیم ، بنابراین ضروری است که خدمات تعمیر ما آن را با دقت انجام دهند.

ابزارآلات ، وسایل نقلیه و منابع تجهیزات به همراه نیروی انسانی شایسته ای که باید چنین فعالیتهایی را در نظر داشته باشد بخشی از تخصص شرکت نکس در این بخش است و این امر به عنوان اولین شرکت خدمات تعمیر ماشین آلات سنگین در رده های بعدی قرار دارد . شرکت ما با داشتن پایگاه در تهران ، در زمینه تعمیرات برقی و مکانیکی ماشین آلات سنگین در سراسر کشور پیشرو است 

تعمیر ماشین آلات صنعتی

تعهد ما برای ارائه به موقع خدمات تعمیر ماشین آلات سنگین با هدف جلوگیری از هزینه های اضافی برای فعالیت های تجاری شما و کاهش زمان توقف در فرایندهای تولید است. برای ما ، وقتی نوبت به تعمیر ماشین آلات صنعتی می رسد ، همه چیز مربوط به مراحل کار ، سرعت کار ، هماهنگی دقیق و آموزش مداوم برای کارمندان ما است.

تعمیر ماشین آلات صنعتی

هزینه‌های نگهداری و تعمیر ماشین آلات از جمله عمده‌ترین هزینه‌های جاری یک کارخانه یا کارگاه صنعتی می‌باشند. نکس ماشین با بهره‌گیری از دانش متخصصان داخلی و با هدف ارزان‌سازی هزینه‌های تولید، خدمات زیر را در حوزه تعمیر و بازسازی ماشین‌آلات صنعتی ارائه می‌دهد:

 

بازسازی دستگاه‌های فرسوده

تعمیـر و یا تعویـض قطعات معیـوب

نوسازی خط تولید جهت بالا بردن راندمان ماشین‌آلات

بهینه‌سازی عملکرد دستگاه‌های کارکرده جهت بالا بردن ظرفیت تولید

تعمیر ماشین آلات صنعتی، ماشین آلات نساجی و دستگاه CNC 


 

اگر صاحب کارخانه و یا دستگاه های صنعتی می باشید و به دنبال تعمیر کار حرفه ای و مناسب میگردید میتوانید کارها تعمیراتی خود را به مهندسین ماشین سازی نکس ماشین بسپارید.برای کسب اطلاعات بیشتر و درخواست با شماره های زیر تماس بگیرید.

برای مشاوره و یا درخواست تعمیر ماشین آلات صنعتی از طریق شماره تلفن های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

 

 

 

پیمایش به بالا