نکس ماشین

شرکت نکس ماشین

09190749070 --02136138417

آدرس

تهران-قرچک-پوئینک جنوبی

دستگاه پرس وکیوم

مطالب برتر

4.5/5

دستگاه پرس وکیوم ام دی اف ( mdf )

از مهم ترین قسمت های صنعت چوب روکش کردن قعطه های چوبی میباشد ، که یکی از روش های رایج برای این کار روکش کردن با دستگاه پرس وکیوم میباشد.

این دستگاه مدل های مختلف با مکانیزم های گوناگونی دارد که با نام های :

شناخته میشوند.

دستگاه پرس وکیوم pvc

عملکرد این دستگاه به این صورت میباشد که بعد از تراش و حکاکی توسط دستگاه سی ان سی حکاکی ، چسب بر روی قطعه مورد نظر ریخته میشود ، بعد از آن روکش بر روی قطعه درون دستگاه قرار داده میشود،روکش به وسیله ی المنت های دستگاه حرارت دیده و بعد از آن با فشار هوا که توسط پمپ خلا دستگاه ایجاد میشود روکش بر روی قطعه مورد نظر پرس میشود.

دستگاه وکیوم چوب

برای در اوردن صنایع چوبی از حالت یکنواخت و استفاده کردن از آن ها در مصارف مختلف مانند استفاده در دفاتر و دکوراسیون ها از دو روش رنگ و روکش ام دی اف استفاده میشود ، هر کدام از این روش ها دارای طرفداران خود میباشد اما لازم به ذکر است که روکش ام دی اف زیبایی و پویایی بیشتری نسبت به روش دیگر به قطعات مورد نظر ما میدهد.

لیست قیمت دستگاه پرس وکیوم :

قیمت دستگاه پرس وکیوم چوب

قیمت دستگاه پرس وکیوم چوب بسته به مدل های آن و سایز میز کار و آپشن های آن میباشد.لطفا برای اطلاع از قیمت روز دستگاه مد نظر خود تماس بگیرید.

ساخت دستگاه پرس وکیوم تک سینی آسانسوری

 

دستگاه پرس وکیوم دست دوم ( پرس ممبران دست دوم )

ما به جرئت میتوانیم این موضوع را بیان کنیم که دستگاه های ما با کیفیتی ساخته میشوند که شما نمیتوانید محصول دست دوم مارا در بازار پیدا کنید و تمامی مشتریان ما دستگاه های خریده شده را برای مصارف خود نگهداری میکنند.

برای مشاهده محصولات

ماشین آلات نساجی

ماشین آلات تکمیل پارچه

انواع دستگاه لمینت پارچه 

ماشین آلات صنعتی

ماشین آلات سی ان سی 

کلیک کنید

دستگاه وکیوم ممبران ام دی اف

تفاوت کار کرد پرس ممبران و وکیوم در این میباشد که نوع دوم برای روکش های زخیم تر مناسب تر است و حرارت به صورت غیر مستقیم به روکش وارد میشود و همچنین در روکش مصرفی نیز صرفه جویی میشود.

پرس وکیوم دو سینی

این دستگاه بر روی دو عدد شاستی پیاده سازی میشود .که دارای دو میز کار میشود که هر دو میز قابلیت رو کش کاری را دارند.قسمت سره دستگاه به روی ریل حرکت میکند و هر بار بر روی یکی از میزها قرار گرفته و عملیات روکش کردن انجام میشود.

برای مشاوره و خرید دستگاه با شماره زیر تماس بگیرید:
مهندس سلحشوری

4.8/5
نکس ماشین
پیمایش به بالا