نکس ماشین

شرکت نکس ماشین

09190749070 --02136138417

آدرس

تهران-قرچک-پوئینک جنوبی

دستگاه امباس و داغی پارچه

مطالب برتر

4.5/5

مفهوم امباس :

دستگاه امباس : امباس کردن اصطلاحی است که به برش یا انداختن یک الگو بر روی یک ماده اشاره دارد. این الگو معمولا به کمک فشار یا گرما یا هر دو در ماده ایجاد می شود. مفهوم ماده در امباس می تواند چوب، پلاستیک، پارچه و چرم، انواع نایلون و سایر مواد باشد.

امباس کردن یعنی چه؟

به حک کردن نقش و طرحی روی مواد (چوب ،پارچه،فلز،چرم و…) امباس کردن می گویند. همانطور که گفتیم حکاکی طرح ها به کمک مکانیسم گرما یا فشار ویا ادقام گرما و فشار بر روی جسم مورد نظر انجام می گیرد.

عملیاتی را که بوسیله فشار یا گرما و یا ترکیب فشار و گرما با یکدیگر یک الگو و طرح خاصی را روی یک ماده همانند پارچه پیاده سازی و ایجاد میکند داغی و امباس می گویند. ایجاد برش و طرح های متنوع بر روی متریال ها به کمک دستگاه امباس ( داغی پارچه ) برای ایجاد زیبایی طرفداران زیادی دارد.

 

غلتک امباس :

 

غلطک امباس وظیفه ایجاد طرح مورد نظر روی متریال را دارد. در مراحل ساخت غلطک امباس باید طرح مورد نظر را روی سطح غلطک حکاکی نماییم. بسته به طرح های دلخواه باید سطح غلطک طراحی و آماده سازی گردد. ما در نکس ماشین با ساخت انواع غلطک های امباس در صنایع گوناگون، توانسته ایم به بسیاری از نیازهای بازار کشور پاسخ دهیم و در این راه گام های بسیار موثر برداریم.

 

ساخت غلتک امباس:

 

غلتک امباس میتواند بصورت حرارت مستقیم (روش های سنتی) و یا غلتک روغن داغ باشد. در غلتک های روغن داغ میتوان یک المنت را در وسط غلتک قرار داد (کخصوص غلطک های کوچک) و یا از چند المنت در دو سر غلطک برای داغ کردن روغن استفاده کرد (مخصوص غلتک های بزرگ مانند غلتک کامپکت)

 

انواع امباس و داغی در صنایع مختلف :

 

ماشین آلات امباس برای مواد مختلفی استفاده می شوند. نکس ماشین در زمینه تولید دستگاه امباس پارچه، دستگاه امباس مبل، دستگاه امباس چرم و سایر دستگاه های امباس فعالیت دارد که به بررسی و توضیح آنها می پردازیم.

 

امباس دستمال کاغذی:

 

طرح های متنوع به وجود آمده بر روی سطح دستمال کاغذی ها را میتوان با استفاده از دستگاه امباس به وجود آورد.

 

دستگاه امباس PVC :

 

دستگاه امباس وداغی در صنایع مختلف و بر روی متریان های گوناگون کاربرد دارد به کمک دستگاه امباس میتوان بر روی متریال پی وی سی pvc نیز طرح های مد نظر خود را ایجاد و پیاده سازی نمود.

 

دستگاه امباس کاغذ :

 

برجسته سازی و ساختن علامت های تجاری و ایجاد انواع تصاویر و طرح های 3بعدی در صنایع کاغذ و دستمال کاغذی جایگاه ویژه ای یافته است. به کمک دستگاه امباس میتوان بر روی کاغذ برجستگی هایی برای ایجاد لوگو های تجاری و طرح های 3d خاص و تصاویر مختلف را ایجاد نمود.

 

دستگاه چاپ داغی پارچه :

 

داغی پارچه | داغی پارچه مبلی | داغی موکت

امروزه طرح ها و الگوهای بسیار زیبایی در پارچه ها، موکت ها و انواع زیر اندازها شاهد هستیم که همگی محصول کار ماشین آلات امباس هستند. امروزه کمتر موکت یا پارچه ساده ای در اطرافمان میبینیم. امروزه طرح ها و الگو ها در رقابت شدیدی با هم هستند و هر لحظه طرح های نو جای خود را به طرح های قدیمی تر می دهند.

مشخصات دستگاه امباس پارچه

برق دستگاه3 فاز 32 امپرتک فاز 32 امپر
غلتک دستگاه3 عدد اصلیقابلیت نصب تا 5 عدد غلتک
قطر غلتک ها9 اینچ الی 12 اینچبا توجه به در خواست مشتری
نوع غلتکغلتک اصلی طرح دارغلتک روکش کاغذی ، غلتک لاستیکی نسوز
عرض غلتک120،140،160،220،320با توجه به در خواست مشتری
حداکثر دما250درجه سانتیگراد
روش گرماروغنی المنتیاز طریق برق
سرعت تولید5 الی 15متر بر دقیقه
ابعاد دستگاهطول 400cm عرض متغیر، ارتفاع 230cm
وزن دستگاه1700 کیلو گرم2000کیلوگرم
نیازمندی هابادفشرده:6 الی 8بار

دستگاه امباس چرم و منسوجات :

امروزه استفاده از طرح ها، لوگو ها و علائم در صنایع چرم اجتناب ناپذیر است. چون زیبایی بسیار زیادی به طرح های چرم داده و آنها را مشتری پسندتر می کند. به کمک سیستم امباس میتوان طرح های متنوع و گوناگون بسیار زیبا، لوگو، نوشته های متنوع و زیادی را بر روی چرم ایجاد نمود.

 

امباس و داغی صنایع چوبی :

ایجاد طرح های گوناگون بر روی صنایع چوبی از جمله کابینت نیز توسط سیستم امباس قابل اجرا می باشد.

 

امباس و داغی کفش :

به کمک سیستم امباس میتوان در زمینه کفش های اسپرت و مجلسی نیز فعالیت نمود و طرح های گوناگونی بر روی زیره کفش ها و یا طرح های خاص بر روی کفش های شیک مجلسی را پیاده سازی نمود.

 

امباس پارچه مبلی :

نوع پارچه به کار رفته در صنعت مبلمان تنوع و زیبایی های بسیار گوناگونی را به وجود آورده است. با استفاده از دستگاه امباس پارچه مبل میتوان طرح های بسیار زیبا و گوناگونی را خلق کرد.

 

صنایع ماشین سازی نکس ماشین در هر صنایعی که قصد فعالیت دارید مفتخر است خط امباس را از صفر تا صد برای شما راه اندازی کند. تمامی محصولات ما دارای یک سال گارانتی، خدمات پس از فروش مادام العمر و آموزش اپراتوری رایگان می باشد.

برای مشاهده محصولات

ماشین آلات نساجی

ماشین آلات تکمیل پارچه

انواع دستگاه لمینت پارچه 

ماشین آلات صنعتی

ماشین آلات سی ان سی 

کلیک کنید

برای مشاوره و خرید دستگاه با شماره زیر تماس بگیرید:
مهندس سلحشوری

4.8/5
نکس ماشین
اسکرول به بالا