نکس ماشین

شرکت نکس ماشین

09190749070 --02136138417

آدرس

تهران-قرچک-پوئینک جنوبی

استند گردان خودرو

مطالب برتر

4.5/5

استند گردان خودرو:

 

استند گردان خودرو حول محور خودش بصورت ثابت درعمل تقریباً غیر ممکن است ولی سکوی چرخشی اجازه چرخش وسایل نقلیه را می دهد. استند گردان خودرو که برای چرخش اکثر وسایل نقلیه معاصر طراحی شده ، ترکیبی از حرکت مناسب و سهولت نصب و راه اندازی است. در سراسر جهان توسط تولید کنندگان بزرگ خودرو در نمایشگاه های اتومبیل و نمایش محصولات استفاده می شود.

 

این استند گردان خودرو برای چرخش اکثر وسایل نقلیه معاصر طراحی شده است ، ایده آل برای چرخاندن سالن های کوچکتر در اندازه خانواده و جایگاه های معتبر بزرگتر تا وزن 2500 کیلوگرم است. این انعطاف پذیری تضمین می کند که یک وسیله نقلیه کامل می تواند چرخانده شود و امکان ایجاد نمایشگرهای جذاب و در عین حال مقرون به صرفه را فراهم می کند.

 

یک صفحه چرخش اتومبیل یا استند گردان خودرو نکس ماشین با طراحی منحصر به فرد ساخته شده است که یک سکوی چرخشی با ظرفیت بالا و پایدار را فراهم می کند.

 

یک صفحه چرخشی اتومبیل نکس ماشین می تواند با جابجایی مخاطبان یا کالاهای مورد نیاز ، باعث رونق یا نمایش محصولات به صورت چشمگیری شود و به جلب توجه شما به محصول شما و افزایش فروش کمک کند.

 

با داشتن دو صفحه چرخش اتومبیل بسیار متفاوت می توانید اطمینان داشته باشید که هر مشکلی که در زمینه حرکت خودرو دارید ، نکس ماشین راه حل آن را دارد.

استند گردان مدل المپیک

استند گردان مدل المپیک دارای یک چرخش کامل سکوی 2 تنی با قطر 4.5 متر است که با در نظر گرفتن نمایشگاه اتومبیل طراحی شده است.

میز چرخان مدل المپیک در نمایشگاه های اتومبیل و سالن های نمایشگاه در سراسر جهان جایگاه متمایزی برای خود حک کرده است زیرا زیبایی و سهولت نصب را با هم ترکیب می کند. نمای کم این گردان نمایشگاهی امکان نصب آن در بالای کف نمایشگاه موجود را فراهم می کند و با یک تزئینی جذاب کاملاً به پایان می رسد.

این چرخش پایدار و کامل ، ظاهر مناسبی را برای فروش محصول فراهم می کند و به طور بالقوه فروش اتومبیل را با ایجاد هیجان نمایشگاه اتومبیل در قسمت نمایش افزایش می دهد.

استند گردان های مرحله ای

 استند گردان  نکس ماشین با طراحی منحصر به فرد ساخته شده است که یک سکوی چرخشی با ظرفیت بالا و پایدار را فراهم می کند.

در صنعت حالتی پویا به نمایش محصولات می بخشد ، و برای رویدادها ، صنایع فیلم و تلویزیون ، یک دستگاه گردان نکس ماشین می تواند سکانسهای تماشایی فیلم و نمایش یا نمایش محصولات چشمگیر را با جابجایی مخاطب یا کالاهای مورد نیاز ایجاد کند.

بسیاری از مشتریان آرزو دارند که صفحه گردان چرخشی آنها متناسب با کاربردهای خاص آنها باشد. با توجه به تجربه طولانی ما در طراحی و ساخت میزهای گردان و صفحه های گردان ، ما کاملاً آماده ارائه راه حل های سفارشی متناسب با نیازهای شما هستیم.

اگر بخواهید هیجان خود را به فروش محصول یا نمایشگاه خود بیفزایید ، سکانس های تماشایی فیلم بسازید ، تبلیغات تلویزیونی پویا ایجاد کنید یا مخاطبان خود را در هنگام راه اندازی محصول خود جلب کنید ، احتمالاً یک مرحله چرخشی استاندارد وجود دارد که پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود. و در صورت عدم وجود ، ما می توانیم یکی را با توجه به مشخصات دقیق شما بسازیم.

استند گردان در قطرهای 1 تا 33 متر ، در سراسر جهان در نمایشگاه های اتومبیل ، مکان های کنسرت ، کنفرانس ها ، سالن های نمایشگاه ، نمایش های مد ، مجموعه های فیلم ، تولیدات تئاتر ، نمایش های تلویزیونی و موزه استفاده می شود.

 

ما نزدیک به 12 سال تجربه ، خدمات و کیفیت عالی محصولات را به مشتری ارائه میدهیم محصولات ما اغلب از عمر طراحی بالای برخوردار هستند و بسیاری از دستگاه های گردان پس از ده ها سال خدمت همچنان در حال کار هستند.

برای مشاهده محصولات

ماشین آلات نساجی

ماشین آلات تکمیل پارچه

انواع دستگاه لمینت پارچه 

ماشین آلات صنعتی

ماشین آلات سی ان سی 

کلیک کنید

برای مشاوره و خرید دستگاه با شماره زیر تماس بگیرید:
مهندس سلحشوری

4.8/5
نکس ماشین
اسکرول به بالا