نکس ماشین

شرکت نکس ماشین

09190749070 --02136138417

آدرس

تهران-قرچک-پوئینک جنوبی

دستگاه خراطی cnc

مطالب برتر

4.5/5

دستگاه خراطی cnc

دستگاه خراطی cnc چیست؟

 

ماشین تراش چوبی یا دستگاه خراطی cnc نوعی ماشین تراشکاری چوبی است که قطعه کار را بر روی محور خود می چرخاند تا عملیات مختلفی از جمله چرخش ، برش ، سنباده ، برش زدن ، کنده کاری ، خم کردن ، سوراخکاری ، تغییر شکل یا رو به رو شدن با برش هایی را که برای ایجاد یک شی با قطعه کار اعمال می شود انجام دهد.

 

ماشین تراش چوبی نوعی ماشین تراشکاری چوب برای کارهای نجاری رایج است.

 

 

 

دستگاه خراطی cnc دو نوع میباشد:

 

 تراش چوبی CNC کاملاً اتوماتیک و ماشین تراش چوبی نیمه اتوماتیک.

 

ماشین تراش اتوماتیک چوب به نوعی ابزار قدرت نجاری با کنترل عددی رایانه اشاره دارد ، که همه کارها از ابتدا تا انتها به صورت خودکار است.

 

دستگاه تراش نیمه اتوماتیک همانند دستگاه تراش کاملاً اتوماتیک است اما کار تغذیه توسط دستی یا توسط ماشینکار CNC به پایان می رسد.

دستگاه خراطی cnc

دستگاه خراطی  برای چه استفاده می شود؟

 

تراش های چوبی نیمه اتوماتیک عمدتا برای صنعتگران و علاقه مندان طراحی شده اند. ماشین تراش کاملاً اتوماتیک چوب به طور گسترده ای در برنامه های تولید صنعتی ، آموزش مدارس ، مشاغل کوچک ، مشاغل خانگی ، فروشگاه های کوچک ، فروشگاه های خانگی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

تراش چوب عمدتا برای قطعه کار استوانه ای ، تیز کاسه ای ، تیز لوله ای ، چوب بیس بال، دوک پله ، نرده چوبی ، ستون های رومی ، لیوان چوبی ، کاسه های چوبی ، گلدان های چوبی ، پایه های میز ، پایه های صندلی ، پایه های عثمانی ، پایه های مبلمان ، بشکه ، مهره ، آویزهای کدو ، سر بودا ، خودکار چوبی ، سایر صنایع دستی چوبی و هنرهای چوبی استفاده می شود.

 

به صورت تراش استوانه ای چوب ، تراش چرخنده دوک های راه پله ، تراش تراش چوبی ، ستون تراشکاری ستون های چوبی ، تراشکاری کاسه های چوبی ، تراشکاری کاردستی چوب ، تراشکاری گلدان های چوبی ، تراشکاری پایه های میز ، تراشکاری چوب های بیس بال وجود دارد.

 

تراش چوب چگونه کار می کند؟

 

دستگاه خراطی cnc  نوعی تراشکاری CNC است که برای ایجاد اشیا چوبی روی ماشین تراش استفاده می شود.

 

دستگاه خراطی cnc با سایر اشکال نجاری CNC از این جهت متفاوت است که چوب در حال حرکت است در حالی که از یک ابزار ثابت برای برش و شکل دادن آن استفاده می شود.

 

بسیاری از اشکال و طرحهای پیچیده را می توان توسط دستگاههای تراش CNC ساخت.

 

در روند چرخش کنترل عددی ، دستگاه کنترل عددی یک سیستم CNC ویژه است که کنترل عددی ماشین تراش نجاری کنترل عددی را انجام می دهد و ماشینکاری خودکار قطعات را تکمیل می کند.

 

این الگوهای قطعات دیجیتال ، نیازهای فرآیند و سایر اطلاعات را دریافت می کند و مطابق با یک مدل ریاضی خاص ، عملیات درون یابی را انجام می دهد. در نتیجه ، سرعت و موقعیت هر مختصات حرکتی ماشین تراش در زمان واقعی کنترل می شود تا ماشینکاری قطعات انجام شود.

 

اصل کار دستگاه تراش CNC عمدتا به چهار مرحله زیر تقسیم می شود:

 

  • مرحله 1. هنگام چرخاندن قطعه کار بر روی دستگاه خراطی cnc  ، اول از همه  با توجه به الگو و برنامه فرآیند قطعات پردازش شده ، یک لیست برنامه را در فرمت مشخص شده توسط سیستم CNC مورد استفاده و ضبط آن در حامل برنامه.
  • مرحله 2. برنامه را روی حامل برنامه از طریق دستگاه ورودی وارد دستگاه کنترل عددی کنید.
  • مرحله 3. بعد از اینکه دستگاه کنترل عددی برنامه ورودی را پردازش کرد ، برای هر مختصات ماشین تراش کنترل عددی یک دستور به سیستم سروو می فرستد.
  • مرحله 4. با توجه به سیگنال ارسالی توسط دستگاه CNC ، سیستم سروو قسمتهای متحرک دستگاه تراش CNC را از طریق محرک سروو از طریق دستگاه انتقال هدایت می کند.

 

بنابراین دستگاه تراش CNC مطابق با اعمال تعیین شده ، کار میکند .

اگر شما به دنبال برنامه های ماشین تراش چوبی یا به فکر خرید یک ماشین تراش چوبی مقرون هستید.

ما بهترین دستگاه خراطی cnc   را با خدمات تراش چوب سفارشی متناسب با پروژه های چوب تراشی برای شما تولید میکنیم.

 برای مشاهده محصولات

ماشین آلات نساجی

ماشین آلات تکمیل پارچه

انواع دستگاه لمینت پارچه 

ماشین آلات صنعتی

ماشین آلات سی ان سی 

کلیک کنید

برای مشاوره و خرید دستگاه با شماره زیر تماس بگیرید:
مهندس سلحشوری

4.8/5
نکس ماشین
اسکرول به بالا