نکس ماشین

شرکت نکس ماشین

09190749070 --02136138417

آدرس

تهران-قرچک-پوئینک جنوبی

دستگاه پرس وکیوم تک سینی

مطالب برتر

4.5/5
پرس وکیوم تک سینی

یکی از انواع دستگاه پرس وکیوم دستگاه پرس وکیوم تک سینی میباشد که خود شامل مدل های مختلفی از نظر طراحی میباشد. دستگاه پرس وکیوم تک سینی را با نام های چون دستگاه پرس چوب ، دستگاه خم چوب ، دستگاه پرس ام دی اف ، دستگاه خم ام دی اف و… میشناسند.

پرس وکیوم تک سینی

این نوع از دستگاهای وکیوم دارای مدل های مختلفی میباشد که در ادامه به معرفی آن ها میپردازیم.

1.دستگاه پرس وکیوم آسانسوری

طراحی این دستگاه بر روی یک شاستی میباشد که دارای یک میز کار کرد است ، قسمت کوره یا هد دستگاه که برای گرم کردن روکش استفاده میشود به کمک یک جک پنوماتیک به صورت عمودی به حرکت در می آید،

علت نام گذاری این دستگاه به پرس وکیوم آسانسوری همین حرکت عمودی بخش هد ( المنت ها ) دستگاه به کمک یک جک پنوماتیک بر روی ریل است.

این نوع دستگاه ها به سفارش مشتری به صورت :

میباشند.

پیاده سازی دستگاه اول با کمک یک جک و ریل انجام میشود و هد دستگاه بر روی یک ریل با کمک نیروی تک جک پنوماتیک حرکت میکند.

پیاده سازی نوع دوم نیروی وارد شده برای حرکت هد دستگاه بر روی ریل توسط دو جک کوچک تر نسبت به مدل اول وارد میشود.

در مدل چهار جک حرکت هد دستگاه فقط توسط جک ها انجام میشود و نیازی به ریل نمیباشد ، چار جک در چهار گوشه ی دستگاه قرار میگیرند. 

2.دستگاه پرس وکیوم صندوقی

دستگاه پرس وکیوم صندوقی با نام پرس وکیوم صدفی نیز شناخته میشود.طراحی این دستگاه بر روی یک شاستی میباشد و قسمت کوره یا همان هد که المنت ها درون آن قرار دارن به کمک لولا و مانند درب یک صندوق بسته میشود و بر روی میز کار قرار میگیرد.

3.دستگاه پرس وکیوم تک سینی ریلی

در این مدل طراحی هد دستگاه بر روی یک ریل به صورت افقی به حرکت در می آید و بین دو سینی جابه جا میشود ، توجه داشته باشید که بر خلاف پرس وکیوم دوسینی یکی از میز ها قابلیت انجام پرس را دارد و میز دیگر فقط ایستگاه انتظار و گرم شدن المنت های کوره میباشد.

ابعاد سینی دستگاه وکیوم

ابعاد سینی دستگاه وکیوم به سفارش خود مشتری بستگی دارد اما ابعاد گیری استاندارد دستگاه پرس وکیوم نکس ماشین 300*140 و 280*140 و 260*140 و 280*120 و 260*120 میباشد.

معمولا عرض ورق های روکش pvc استفاده شده 120 یا 140 میباشد ، نکس ماشین به عنوان یک آپشن قابلیت تغییر ابعاد میز دستگاه آسانسوری و صندوقی شما از 140 به 120 را ایجاد مینماید که با این کار شما دیگر نیاز به سفارش دستگاه پرس وکیوم دوسینی با ابعاد میز های 140 و 120 ندارید و هزینه اضافی نمیکنید.

تمامی محصولات ما دارای 12 ما گارانتی و خدامات مادام میباشند.

برای مشاهده محصولات

ماشین آلات نساجی

ماشین آلات تکمیل پارچه

انواع دستگاه لمینت پارچه 

ماشین آلات صنعتی

ماشین آلات سی ان سی 

کلیک کنید

برای مشاوره و خرید دستگاه با شماره زیر تماس بگیرید:
مهندس سلحشوری

4.8/5
نکس ماشین
اسکرول به بالا