نکس ماشین

شرکت نکس ماشین

09190749070 --02136138417

آدرس

تهران-قرچک-پوئینک جنوبی

دستگاه پرس ضایعات کارتن

مطالب برتر

4.5/5

عملکرد دستگاه پرس ضایعات کارتن به این صورت میباشد که با فشرده نمودن ضایعات کاغذ، کارتن و بطری های حلبی موجب کم حجم نمودن و حمل آسان آنها به کارخانه های بازیافت، میشود.

دستگاه پرس ضایعات کارتن تک فاز

نکس ماشین سازنده ی انواع دستگاه پرس ضایعات به صورت تک فاز و سه فاز میباشد.

دستگاه پرس ضایعات کارتن کوچیک

دستگاه پرس کارتن در دو مدل :

  • ایستاده یا همان پرس کارتن کوچک که خروجی این دستگاه میتواند ۶۰ و ۱۲۰ و ۲۲۰ کیلوگرم باشد.
  • و دستگاه پرس کارتن افقی که خروجی دستگاه ۴۰۰ و۶۰۰ و ۱۰۰ کیلوگرم میتواند باشد.

قیمت دستگاه پرس ضایعات کارتن کوچک

برای آگاهی از قیمت این دستگاه تماس بگیرید تا مهندسین ما پاسخگوی شما باشند.

درآمد پرس کارتن ( پرس ضایعات کارتن) :

بازیافت ضایعات کارتن درآمد نسبتا خوبی دارد. تغییر نگرش مردم سبب استقبال از محصولات بازیافتی شده است. خوشبختانه اکثر مردم تلاش می کنند با استفاده از محصولات بازیافتی نقشی در حفظ منابع طبیعی داشته باشند.

صنعت بازیافت صنعت سودآوری است. تولید کاغذ از کاغذ باطله و همچنین تولید کارتن از کارتن باطله و … هم به خاطر ارزانی مواد اولیه، کسب و کار مناسبی است که ضمن حفاظت از محیط زیست و اشتغال زایی از سود خوبی هم برخوردار است.

شما میتوانید با در اختیار داشتن مکانی برای دستگاه پرس و نگه داری ضایعات، حجم ضایعات را کم کرده و بصورت فشرده به کارخانه های بازیافت بدهید. کارخانه های بازیافت ضایعات فشرده شده را با قیمت خوبی از شما خریداری میکنند. (دستگاه پرس کارتن در تهران)

دستگاه پرس هیدرولیک

اغلب دستگاه های پرس کارتن هیدرولیک میباشند که به کمک فشار روغن جک های هیدرولیک ضایعات را فشرده میکنند.

دستگاه پرس ضایعات کارتن : به طور کلی موادی که کاربرد فراوانی داشته باشند ضایعات فراوانی هم دارند. کارتن نیز یکی از همین موارد است.

درحال حاضر در بخش‌های مختلف صنعت از کارتن استفاده بسیار زیادی می‌شود. رایج‌ترین استفاده آن نیز در بسته‌بندی اجناس است. درواقع کاربرد بسته‌بندی، رساندن کالا در بهترین شرایط به دست مشتری است. پس به محض تحویل کالا به مشتری ضایعات کارتن تولید می‌شود.

حال تصور کنید روزانه چه حجم عظیمی از ضایعات کارتن در سراسر دنیا تولید می‌شود. نکته مثبت این قضیه آن است که می‌توان از بازیافت ضایعات کارتن برای تولید مجدد کارتن استفاده کرد. ولی باید فرآیند حمل و نقل و بازیافت، صرفه اقتصادی داشته باشد.

راه‌ حل این مشکل، پرس کردن حجم بالای ضایعات کارتن است. یک کارگاه کوچک می‌تواند با خرید دستگاه پرس ضایعات کارتن نقش واسطه در فرآیند بازیافت را داشته باشد. به این صورت که ضایعات کارتن شهری جمع‌آوری، پرس و بسته‌بندی می شوند و بعد از رسیدن به حجم مطلوب به کارخانجات بازیافت فروخته می‌شوند. (دستگاه پرس کارتن در تهران)

 

خرید دستگاه پرس کارتن :

مهمترین تجهیزاتی که برای بازیافت کارتن نیاز داریم، دستگاه پرس کارتن است و بدون وجود آن، کار بازیافت بسیار سخت خواهد شد. این دستگاه می تواند کارتن را به هم فشرده کند و به این صورت حجم فضای اشغال شده توسط ضایعات را کاهش دهد. شرکت نکس ماشین در طراحی و ساخت دستگاه پرس کارتن جزء معتبرترین سازندگان و طراحان به روز ماشین آلات بازیافت محسوب می شود.

برای مشاهده محصولات

ماشین آلات نساجی

ماشین آلات تکمیل پارچه

انواع دستگاه لمینت پارچه 

ماشین آلات صنعتی

ماشین آلات سی ان سی 

کلیک کنید

برای مشاوره و خرید دستگاه با شماره زیر تماس بگیرید:
مهندس سلحشوری

4.8/5
نکس ماشین
اسکرول به بالا