نکس ماشین

شرکت نکس ماشین

09190749070 --02136138417

آدرس

تهران-قرچک-پوئینک جنوبی

تولید پنل سه بعدی (تری دی پنل)

مطالب برتر

4.5/5

تولید پنل سه بعدی : نوعی دیوارپوش از جنس MDF با روکش pvc ، چرم و پارچه است که اخیراً با استقبال خوبی در بازار مواجه شده و می تواند در دکوراسیون داخلی، فضا سازی، جداسازی فضاها و پوششی برای انواع دیوارها مورد استفاده قرار گیرد. دیوارپوش سه بعدی چندین سال است که در بازارهای خارجی ارائه می گردد و استفاده گسترده ای در دکوراسیون داخلی دارد که در سال های اخیر با توجه به نیاز بازار و استقبال مردم به بازار کشور عزیزمان راه یافت.

 

پنل سه بعدی با توجه به تنوع جنس و طرح و رنگ می تواند استفاده های مختلفی در منازل، فروشگاه ها، نمایشگاه ها، رستوران ها، تالارها و … داشته باشد و با گرایش های کلاسیک و مدرن، نمای زیبایی به محیط بدهد.

 

دیوارپوش های سه بعدی امکان تولید در سایز ها و رنگ های سفارشی را دارند و می توان این نوع دیوارپوش را با روکش های متنوعی مثل PVC مات، PVC براق، چرم، پارچه و … تولید کنیم که نمای بسیار زیبایی را به محیط می دهد.

 

از دیوارپوش های سه بعدی می توان برای دیوار نشیمن منازل، دیوار رستوران ها، دیوار پشت تلویزیون، دیوار فروشگاه ها و گالری ها ، نمایشگاه ها ، مطب ها ، سالن های تاتر ، سینماها ، سالن های زیبایی و … به صورت دکوراتیو استفاده نمود که باعث ایجاد زیبایی خاص و منحصربه فرد در فضای مورد استفاده می گردد.

 

پنل‌های دیواری 3D راه‌حل های ساده و کاربردی هستند که فرصت‌های متعددی فراهم می‌کنند، برای ایجاد فضایی با استایل خاص استفاده می‌شوند و به طور طبیعی با گرایش‌های مختلف مبلمان ترکیب می‌شوند. همچنین همیشه به طور شگفت انگیزی نشانگر مفهوم جدیدی از دکوراسیون دیوار ها هستند.

 

پنل سه بعدی :

 

پنل سه بعدی (تری دی پنل) یکی از انواع دیوارپوش‌های موجود در بازار ایران است و به دلیل مزایای بالقوه‌ای که به ویژه در زمینه زیباشناختی در اختیار کاربران قرار‌ می‌دهند استفاده از آن‌ها در صنعت ساختمان‌سازی در کاربری‌های مختلف روز به روز در حال افزایش است. این پنل‌های سه‌بعدی دیواری که در بی‌نهایت طرح و رنگ در دسترس هستند‌ می‌توانند برجستگی خاصی به فضا ببخشند.

 

مواد سازنده پنل سه بعدی :

 

پنل سه بعدی با توجه به اینکه یک محصول فرآوری شده است‌ می‌توان آن را از مواد و مصالح مختلفی ساخت. پلاستیک، پی‌وی‌سی، ام دی اف، چوب، پارچه و چرم از مهم‌ترین مواد به کار رفته در ساخت پنل‌های سه‌بعدی دیواری دکوراتیو هستند.

 

این پنل‌های خاص و جذاب علاوه بر جنس‌های مختلف در رنگ و طرح‌های بی‌نهایتی در دسترس هستند. شرکت‌های تولیدکننده این پنل‌ها با توجه به فرآیند ساخت آن‌ها قادر هستند که هر طرح یا رنگی را به این پنل‌ها بدهند.

 

مراحل ساخت پنل سه بعدی :

 

نحوه تولید این پنل‌ها تا درجه زیادی به جنس مواد بکار رفته در ساخت آن‌ها بستگی دارد. پنل سه‌بعدی از جنس ام دی اف را معمولاً با استفاده از ایجاد برش‌هایی دلخواه با استفاده از دستگاه‌های سی ان سی (CNC) تولید‌ می‌کنند. این نوع از پنل‌های دیواری سه‌بعدی با توجه به در دسترس بودن ام دی اف در بازار ایران، بسیار پر استفاده هستند.

 

پنل سه بعدی چوبی هم از کنار هم چیدن اشکال و قطعات مختلف چوب که گاهی هم با استفاده از دستگاه‌های مخصوص، برش‌ها و طرح‌هایی روی سطح آن‌ها ایجاد شده است شکل‌ می‌گیرد. تری دی پنل از جنس pvc هم در طی فرآیند ساخت در کارخانه، طرح‌های سه‌بعدی دلخواه روی آن‌ها پیاده‌ می‌شود.

 

انواع مختلف پنل‌های پلیمر‌ی نیز با توجه به ویژگی‌های فیزیکی و ساختاری منحصر به فردی که از آن بهره‌ می‌برند را‌ می‌توان با استفاده از دستگاه‌هایی مخصوص در طول فرایند ساخت به اشکال و طرح‌های مختلف درآورد. اگرچه استفاده از پنل تری دی دیواری از نوع پلیمر هزینه‌های بیشتری در پی خواهد داشت اما با توجه به ویژگی‌هایی همچون عایق حرارتی و صوتی بسیار خوب از جمله گزینه‌های جذاب و ایده آل در این خصوص هستند.

 

 

مزایای پنل سه بعدی :

 

  • سبک‌ وزن بودن
  • نصب سریع
  • مقاومت و ماندگاری بالا
  • طراحی آسان‌تر
  • عایق صدا و حرارت

 

بهتر است درمورد پنل سه بعدی بردانید که :

پنل های سه بعدی یکی از سریع ترین روش ها برای ایجاد تغییری چشمگیری در دکوراسیون هستند و کاربرد زیادی در پوشش دیوار فضاهای تجاری و اداری و مراکز همایش دارند. برجستگی طرح‌ های پنل سه‌ بعدی در حدود 1 تا 4 سانتیمتر است. دیوارپوش های سه بعدی پنل های مدولاری هستند که می توانند به جای رنگ و کاغذ دیواری برای پوشش دیوار مورد استفاده قرار گیرند و سرعت اجرا وآماده سازی بسیاری بالایی سبت به سایر گزینه های رایج دارند. پنل های سه بعدی با یک نورپردازی ساده جلوه و جذابیت زیادی را برای فضای دکور شده فراهم می کنند و بیشتر آنها ضد آب و قابل شستشو هستند و عمر نگهداری بالایی دارند.

انواع پنل های سه بعدی :

زمانی که صحبت از پنل های سه بعدی دکوراتیو می شود تنوع بسیار زیادی را در بازار مشاهده می کنیم که طرح های خلاقانه با الگوهای هندسی و مدرن یا سنتی و آنتیک با مصالح مختلفی چون پلاستیک، گچ، چوب و چرم را شامل را شامل شده و به این دسته ها تقسیم می شوند:

  • پنل سه بعدی چرمی
  • پنل سه بعدی گچی
  • پنل سه بعدی MDF ام دی اف
  • پنل سه بعدی PVC پی وی سی

نکات مهم پنل های سه بعدی :

میزان برجستگی رویه پنل سه‌ بعدی بر حسب نوع طرح آن متفاوت است.

این پنل‌ ها بیش از 50 طرح و مدل دارند. 

این پنل‌ ها به دلیل داشتن پایه ارگانیک و گیاهی هیچ گونه آسیبی به طبیعت وارد نمی‌ کنند و در طبیعت تجزیه پذیر هستند. 

چنانچه شما به دنبال محصولی به عنوان عایق صوتی و حرارتی هستید این پنل گزینه مناسبی است. 

این پنل‌ ها با داشتن تنوع در رنگ و طرح می تواند نیاز هر نوع سلیقه‌ ای را تامین کند.

بعد از نصب پنل‌ سه‌ بعدی درزهای میان آن ها با خمیر درزگیر مخصوص پوشانده می‌ شود.

شما می توانید این پنل را بر حسب نیازتان برش بزنید. 

پنل‌ های سه‌ بعدی گزینه‌ های مناسبی برای مراکز تجاری از جمله طراحی ویترین مغازه‌ ها هستند.

با نورپردازی مناسب بر روی این دیوارپوش ها می توانید جلوه آن ها را چند برابر کنید.

رنگ آمیزی روی دیوارپوش و پتینه کاری امکان پذیر می باشد.

سخن آخر :

بی‌تردید تولید پنل سه بعدی به هدف طراحی داخلی به کار برده‌ می‌شود و مزایای عمده‌ای از جمله عایق حرارتی و صوتی، ماندگاری بالا و مزیت‌های زیباشناختی زیادی را داراست که هر یک از آن به تنهایی برای استفاده از این پنل‌ها در دیوار‌ها کفایت‌ می‌کند. انواع مختلفی از این پنل با ویژگی‌های متنوعی در بازار موجود هستند و می‌توانید انتخاب یکی از آن‌ها را به بودجه خود محدود کنید.

ابرای مشاهده محصولات

ماشین آلات نساجی

ماشین آلات تکمیل پارچه

انواع دستگاه لمینت پارچه 

ماشین آلات صنعتی

ماشین آلات سی ان سی 

کلیک کنید

برای مشاوره و خرید دستگاه با شماره زیر تماس بگیرید:
مهندس سلحشوری

4.8/5
نکس ماشین
اسکرول به بالا